پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183770
توضيحات سايپا در خصوص دريافت مدارک مازاد در طرح تسهيلات 25 ميليون توماني
تاریخ انتشار : 1394/09/14 08:26:59
نمایش : 955
معاون بازار يابي و فروش سايپا با اشاره دريافت مدارک مازاد در طرح تسهيلات 25 ميليوني خريد خودرو گفت: بنا به درخواست مراجع نظارتي و بازرسي شرکت تکليف گرديد که نسبت به اخذ فرم فک پلاک و چک يا سفته به منظور ضمانت وجه اقدام لازم بعمل آيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رضا تقي زاده معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: با هدف کاهش بروکراسي و تسهيل در ثبت نام و اخذ نظرات متعدد حقوقدان هاي شرکت مقرر گشته بود که از اخذ چک تضمين و وکالت فک پلاک خودداري شود.

 

وي افزود: ولي پس از اتمام مهلت ثبت نام و بنا به درخواست مراجع نظارتي و بازرسي شرکت تکليف شد تا نسبت به اخذ فرم فک پلاک و چک يا سفته به منظور ضمانت وجه اقدام لازم بعمل آيد.

 

 معاون بازاريابي و فروش سايپا ضمن عذر خواهي از مشتريان خواست که در مهلت مقرر با حضور در نمايندگي ها  نسبت به تکميل پرونده تحويل خودروي خود اقدام نمايند.

 

 وي ادامه داد: در همين راستا تصميم گرفته شده است مبلغ سيصد هزار ريال مستقيماً از طريق شبکه نمايندگي ها جهت تهيه و تکميل مدارک مورد نياز پرونده به مشتريان پرداخت شود .

 

تقي زاده گفت سعي خواهيم کرد با تسريع در صدور فاکتور و تحويل خودرو رضايت بيشتر مشتريان را جلب کنيم.

معاون بازاريابي و فروش گروه سايپا در پايان از  تمامي نمايندگي هاي فروش سايپا به جهت اطلاع رساني به موقع و تلاش در تکميل پرونده و تحويل به موقع خودروها پيشآپيش قدرداني کرد
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html